Wiadomości z rynku

piątek
27 grudnia 2024

Pokazują się w Warszawie

Targi Infrastruktura
12.10.2007 00:00:00
Tu trzeba być. Warszawskie Targi Infrastruktura to możliwość do zapoznania się z najnowszymi trendami na rynku maszyn budowlanych i nie tylko.
Wojciech Milej z firmy Diesel Truck z Ołtarzewa k. Warszawy, diler Mercedesa:
- Na tych targach trzeba po prostu być. Chcemy zaprezentować pod Pałacem Kultury i Nauki wywrotkę na podwoziu Mercedesa Actrosa 4141 K 8x6 z dopuszczalną masą całkowitą 41 ton, z zabudową tylnozsypową 1W Schmitza. DMC naszego Actrosa może równać się nawet 48 ton. Być może pojawi się także podwozie zabudowane betonomieszarką. Oczywiście będziemy przygotowani na prezentację całej naszej oferty. Sprzedajemy różne pojazdy używane na budowie i jej zapleczu, także z żurawiami czy pompami do betonu. Te targi są okazją do pokazania oferty potencjalnym nabywcom.
Infrastruktura i oprogramowanie
Rafał Gajek z firmy Istram Polska z Warszawy sprzedającej oprogramowanie komputerowe:
- Targi Infrastruktura są ważne dla naszej firmy. Przygotowujemy oprogramowanie do projektowania dróg i autostrad, dróg szynowych, tuneli, rurociągów, kanałów. Jesteśmy oddziałem hiszpańskiej firmy. Dysponujemy od kilku lat hiszpańskim programem Istram, co najważniejsze tłumaczonym i adaptowanym do polskich warunków. Wiadomo przecież, że Hiszpanie po wejściu ich kraju do Unii postawili na drogownictwo i teraz możemy korzystać z ich wieloletnich, bogatych doświadczeń. Na naszym rynku są trzy firmy tego rodzaju, jest więc dość ciasno. Staramy się konkurować ceną i właśnie przystosowaniem programu do polskich realiów.
Branża przyjeżdża
Krzysztof Trybach z firmy Mista ze Stalowej Woli, producenta maszyn budowlanych:
- Wiele osób z branży budowlanej odwiedza te targi, nas też nie może zabraknąć. Pokażemy najnowszą naszą maszynę, czyli wprowadzoną w tym roku na rynek równiarkę drogową RD200, w dwóch wersjach: z napędem tandemowym 6x4 i na wszystkie koła 6x6. Jest to maszyna o masie 16,5 tony, wyposażona w nowoczesny silnik Cummins QSB6.7-C190 z wtryskiem common rail, uzupełniająca ofertę firmy, w której do tej pory znajdowały się RD130 i RD165C/H klasy 12 i 14 ton. Tak jak pozostałe produkowane przez nas maszyny, RD200 wyposażona jest w nowoczesną hydraulikę typu Load Sensing, nowoczesne sterowane elektronicznie skrzynie ZF typu powershift, ergonomiczną, przeszkloną, klimatyzowaną kabinę operatora.
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.