Wiadomości z rynku

środa
25 grudnia 2024

Lepiej zabezpieczone, łatwiej dostępne

Windy załadowcze Dhollandia
30 października 2015
Od 2012 roku Dhollandia jako jedyny europejski producent wind załadowczych oferuje bez żadnej dopłaty swoje standardowe modele zabezpieczone antykorozyjnie najlepszą z dostępnych metod: cynkowaniem ogniowym. W 2015 roku ten największy producent wind w Europie stawia kolejny krok w kierunku podniesienia poprzeczki w jakości i trwałości produktów: mniejsze stalowe elementy wind są zabezpieczane powłoką CYNK-NIKIEL.

Zabezpieczenie cynkowo-niklowe

Doskonałej jakości powłoka cynkowo-niklowa stanowi wykończenie mniejszych elementów mechanicznych, sworzni obrotowych, uchwytów, śrub itd.… Powłoka cynkowo-niklowa zapewnia znacznie lepszą ochronę antykorozyjną niż technologie stosowane do tej pory, jak również poprawia twardość materiału i redukuje jego kruchość. Dodatkowe właściwości wynikające z nowej powłoki, które okażą się bardzo przydatne w specyficznych komponentach windy posiadają również sworznie obrotowe. W bieżących planach jest uzyskanie powłoki cynkowo-niklowej na siłownikach hydraulicznych. 
Zabezpieczenie cynkowo-niklowe będzie wprowadzane stopniowo przez następnych kilka miesięcy, w pierwszej kolejności w nowo powstałych modelach wind a następnie w częściach zamiennych do istniejących wind jako druga faza. 

Cała tona do furgonetki na raz

Drugą istotną nowością 2015 jest model DH-LSP. 10 dedykowany do Iveco Daily, który posiada udźwig do 1.000 kg co jest niespotykanym dotychczas wynikiem w samochodach typu furgon (blaszak).
Dhollandia po ponad 2 dekadach produkcji wind zamykanych do szybkiego montażu na pojazdach typu furgon (blaszak) cieszy się solidną reputacją w tym zakresie. Kluczowe czynniki sukcesu rodziny wind DH-LSP to m.in. inteligentny kształt ramion podnoszących, pozwalający na ominięcie zderzaka i ograniczenie do minimum niezbędnych modyfikacji w ramie pojazdu, kompaktowy i zamontowany agregat hydrauliczny, szeroki wybór dedykowanych płyt montażowych, dopasowanych do większości marek pojazdów i ich różnych rozstawów osi oraz wielkości tylnych zwisów, jak również szeroka gama wariantów (platforma z/bez poręczy; pełna szerokość platformy lub platforma składana, platforma zamiast tylnych drzwi pojazdu, itd.…), zamocowana konstrukcja haka holowniczego z wymaganymi certyfikatami CE.
Trzy typy wind DH-LSP pasują do większości fabrycznych furgonów. Specjalnie dla Iveco Daily, Dhollandia oferuje bardziej efektywne rozwiązanie w porównaniu z poprzednimi modelami (DH-LC2.07 oraz DH-LSP. 07.02). Oba zostały teraz zastąpione przez nową windę typu DH-LSP. 10, zaprojektowaną specjalnie do obecnej generacji Iveco Daily w wersji furgon (blaszak).
Winda DH-LSP. 10.01 jest dopasowana do Daily z tylnym zwisem 1120 mm (mierzonym od środka tylnej osi). DH-LSP. 10.02 pasuje do wersji z tylnymi zwisami 1.520, 2.120 i 2.520 mm. Windy te są dostępne z udźwigiem 500 kg (2 siłowniki podnoszenia + 1 siłownik przechyłu) oraz w wersji 750 – 1.000 kg (2 siłowniki podnoszące + 2 siłowniki przechyłu). Windy te posiadają aluminiowe platformy o długości 1.300 i 1.550mm. Odmiennie od poprzednich wersji DH-LSP, gdzie siłowniki przechyłu mocowane były do tylnej ściany platformy, w DH-LSP. 10 wszystkie siłowniki są pod spodem pojazdu jak w klasycznej windzie zamykanej typu DH-LM. Dzięki temu praktycznie cała powierzchnia platformy (za wyjątkiem miejsca na tablicę rejestracyjną i jej podświetlenia) może zostać użyta jako nośnik reklamy.

Inne nowości

Popularny model windy kolumnowej DH-VOCS doczekał się kilku nowych opcji: daszek otwierany ponad 90 stopni, ruchomy koniec platformy, automatyczne poręcze oraz najbardziej oczekiwana opcja podnoszenia powyżej poziomu podłogi pojazdu – rozwiązanie to pozwala na rozładunek niedużego pojazdu na standardową rampę przy budynku! 
W 2015 roku Dhollandia Poland zwiększa swój udział w polskim rynku i realizuje największe kontrakty związane z dostawą wind załadowczych: dla największej sieci detalicznej w Polsce, Poczty Polskiej oraz współpracuje z największymi polskimi producentami pojazdów użytkowych. 
Także w bieżącym roku zapadła decyzja, że w związku z dynamicznym rozwojem rynku wind załadowczych firma otwiera dla klientów kolejny, trzeci oddział w Polsce. Po Krakowie i Stawigudzie (koło Olsztyna) wybór padł na Poznań. Placówka ma być oddana do użytku najpóźniej wiosną 2016 r.
 – W 2015 rozpoczęliśmy rozbudowę magazynu gotowych urządzeń w Krakowie – poinformował nas Grzegorz Łącała, Dyrektor Dhollandia Poland Sp. Z o.o. – Pomoże to w skróceniu terminu dostaw do coraz bardziej wymagających klientów i rozwiąże problematyczne sytuacje, gdy klient decyduje się na urządzenie posiadając już zabudowane i gotowe do użytkowania podwozie.
 W odpowiedzi na potrzeby rynku na tani produkt do pojazdów użytkowych o DMC do 7,5 t Dhollandia wprowadziła do swojej oferty lekki model DH-LE o udźwigu 750 i 1.000 kg. Winda ta jest dostępna do wszystkich podwozi wymagających specjalnych adapterów montażowych oraz do podwozi z tradycyjną ramą typu C. 
Windy DH SM. 15 i DHLM. 15 o udźwigu 1.000 i 1.500kg dedykowane do pojazdów o DMC od 3,5 do 12 t zyskują coraz większą popularność ze względu na niską masę własną oraz dużą stabilność dzięki czterem siłownikom. Wybór tych modeli jest uzasadniony podwójnie: w przypadku udźwigu 1.000 kg są to najmocniejsze urządzenia na rynku natomiast przy 1.500 kg są to najlżejsze z dostępnych urządzeń. 
Klikając [ Zapisz ] zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z naszą Polityką Prywatności. W każdej chwili możesz się wypisać klikając na link Wypisz znajdujący się na końcu każdej z otrzymanych wiadomości.